Merhabalar 6 haftalık hamileyim. Özel hastaneler çok pahalı maalesef. O yüzden devlet hastanesine gideceğim. Ama ilk gebeliğim o yüzden biraz korkuyorum. Normaldede panik evhamlı bir insanım. Benimle gerçekten düzgün bir şekilde ilgilenebilcek, sorularımı cevaplayabilecek bir doktor istiyorum. Sizin Kocaelide gittiğiniz devlet hastanelerinde memnun olduğunuz bi doktor var mı? Tavsiyelerinize açığım.