16 haftalığız kızlar sabah doktorum zarfa koydu akşama öğrenicez sizce ne
m2010 kız diyorum ama görüntü çok beyaz
m2010 Üst
m2010 kız
m2010 ay hiç anlamam ama erkek diyeyim 😅
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI evet basımı kötüymüş cihazın
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI erkekmiş
m2010 bekliyorum sonucu💕
Erkek
reyhan03K akşam tekrar yazıcam öğrenince 🤣
sidibal hadi bakalım akşama tekrar yazıcam
sidibal doğru bildiniz 😅
m2010 kiz
cylnboran04 erkekmiş
m2010 Kız
petronix erkekmiş
m2010 Sağlıkla gelsin 🙏
m2010 sağlıkla gelsin inşallah 🌸
m2010 sağlıkla gelsin 💕
m2010 erkek mi bence erkek 😆
m2010 ay yorumları okumadan yazmıştım doğru bilmişim 😅