KYLZ daha kullanmak naaip olmadı bebiş doğmadığı için😊 ben kiwi istiyordm ama kullananlar güzel youmlar yapmadı o yüzden başka araba arayışına girdim bu modelide arkadaşm kullanıyordu onun dışındada çok güzel yorumlar duyunca giyatta çok çok uygun olunca aldık açıkcası. Renk olark bilmiyorm kırmızısı nasldr🙄💗