Rmysa3535 Kızlar gece bebeğime annem aldı ve şekerli su vermişler onun üstüne baya uyudu dediler az kattık falan dediler ama korktum varmı aranızda bilgisi olan 2 aylık bebeğim
ABusraaaa Rmysa3535 sarılık için yada şekeri dusmesin veriyorlar yani aslında tavsiye edilmeyen birşey ama az birşeyden birşey olacağını sanmıyorum benimde annem vermişti oğluma tabi görünce kızdıydım ama iş işten geçmişti 😀
Rmysa3535 ABusraaaa oğlum grip şu içmiyo çıkarıyo onlarda gece mama yerine bunu yapmışlar sabah duyduğumda seslenmedim ses edemedim ama içim içimi yiyo bişe olmazsa sorun değil
ABusraaaa Rmysa3535 kaç aylık ki mama yerine onu vermeleri çok farklı bı konu benim annem 1 -2 çay kaşığı vermişti sonra tabiki tepkimi gösterdim annemde olsa.
Rmysa3535 Deletedmom_297 tepkimi gösteremedim maalesef ama akşam üstü doktorumu aradım konuştum hem hasta olduğu için doktorum bişe olmaz zaten serum da öyle demişti sadece çok kaçmasın dedi
Guzelanne56 Rmysa3535 sı bıle verılmemesı gerekıyor tepkınızı koyun bebegınız hasta herhwlde grıp demıssınız doktora gıttınızmı
Baklavaseverim Rmysa3535 Benim kızım sarılıktı yenidoğduğunda 1 çay kaşığı vermişler doktora sormuştum o dönem bir şey olmaz o kadardan ama sakın bir daha verilmesin demişti
Baklavaseverim Rmysa3535 Aynen öyle ama endişe etmeyin bir kaç çay kaşığı o kadar büyük zarar vermezmiş hemen
Baklavaseverim Rmysa3535 Aynen öyle ama endişe etmeyin bir kaç çay kaşığı o kadar büyük zarar vermezmiş hemen
Baklavaseverim Rmysa3535 Aynen öyle ama endişe etmeyin bir kaç çay kaşığı o kadar büyük zarar vermezmiş hemen