Cigulibinnaz geçmiş olsun canım kas gevşeltici boyun ve bele çok iyi geliyor öncelikle. Bir de herkeste olmuyor sanırı. Bende spiralden sonra baş ağrısı vs olmadı üstelik migrenim vardı doğumdan sonra hiç atak geçirmedim çok şüküüür tabi. Bence bi doktoruna git değerlerine baksın şikayetlerini hafifletecek birşeyler yazar