Ebruli1903 Aşılama sonrası nelere dikkat ettiniz bu akşam çatlatma iğnesi vurulcam pazar aşılama olcam heyecan bastı beni
Leontiine Ebruli1903 2 gün kendimi ve vücudumu dinlendirmiştim, bol su içtim ve kabak çekirdeği yemiştim canım inşallah güzel haberler alırsın
Ftmn123- Ebruli1903 ya canım ben adetin 4. Günü gitsem olurmuki? Çünkü hafta sonu araya giriyor bir şey olurmuki?
Sudemirhan Leontiine benim bugün aşılamanın 11. Günü idrar testi yaptım negatif çıktı yarın da kan vermeye gideceğim siz basıl öğrenmiştiniz
Leontiine Sudemirhan çok erken 11. Gün ya inşallah vardır diyelim. Bende hiç belirti falan olmadı. Adetim gecikti 3. Gün öğrendim. Aşılamanın 16. Günüydü sanırım
Miracle_1 Ftmn123- her posta aynı soruyu sormuşsunuz bence de 4. Günü sorun olmaz çoğumuzun cevabı böyle 😊
tugce12471_ Ben de 4 eylül de aşılama oldum 14. Gün erken gebelik testi yaptım negatif henüz adet olmadım 20. Gün bugun