melisagundogd İyi günler kızlarrr biz 6 haftaligiz şuan doktora gittim kese oluşmuş bebekde içinde olusuyormus 15 gün sonra tekrar gel dedi acaba oluşmuş mudur
Pirildak melisagundogd ben 6+1de gittim haftana gore kesen kucuk dedi bebek var veya yok demedi icinde 6.59mm kese Sizin kac mm
melisagundogd Gokturkmom_ hamile olduğumu bilmeden önce kiraz sapı içtim kaç gün boyunca acaba engel olur mu
Gokturkmom_ melisagundogd kese oluşmuş zaten içinizi ferah tuttun bitki çaylarını bundan sonrası için içmeden mutlaka doktorunuza danışın ♥️♥️