Glcaaann Kızlar 6+3 oldum bugün hematom vardı kanama olmadı hiç . fitil kullanıyorum yatıyorum hep. Ama ağrılarım geçmiyor, bugün gitsem kalp atışı gözükür mü? Geçen hafta gittiğimde kese vardı?
ecemk94 Glcaaann ben ilk 4 haftalıkken gitmiştim bende de hematom vardı sonra kontrolüm 6.haftada oldu ama hematom hala vardı ve kalp atışı duymuştum. Sonraki 8.hafta kontrolüydü ve hala hematom vardı kalp atışıda hala vardı. Şimdi 11+6 olduk yarın kontrolüm var. Hematom durumunuz varsa kontrolleri aksatmayın. Kanama olmasa bile önemli bir konu bu
feyzavemercimek Bencede bir hafta daha bekle kesin olsun, ağrıların da yatmazsan geçmez ilk zamanlar zor oluyor 💕 Allah sağlık versin inşallah