uzaydagezensincap evet bendede oluyordu ı haftalarda kramplar için magnezyum kullanabilirsiniz, benim tansiyonum genelde düşük oluyor ondan kaynaklı sanırım bide sıcaklarda etkiliyordu, 32olduk şuan ağrılarım azda olsa devam ediyor kramplar var, magnezyumla hafifledi ama baş dönmem geçti zaman ilerledikçe