Gözünüz aydın bende darıcada oturuyorum tuzla devlet hastanesi tansiyondan dolayı doğumu orda yapmamı kanul etmiyo. Bende zeynep kamili düaünüyorum ama acıkcası hem yol hem hastane gözümü korkutmuyor degil.daha önce hiç gitmedm o hastaneye. Lütfen tecrübelerinizi bizimle paylasır mısınz