Hanimlar 14 haftalik gebeyim.DUPHASTON gunde 2kez iciyorum.doktor doz azaltmicaz kutu bitince ilaci kes dedi.ilac recetesinde ilacin birden birakilmamasi gerektiğini okudum.sizler bu ilaci kademeli mi yoksa birden mi biraktiniz.lutfen yardim kafama cok takiliyor