37 haftalık gebeyim Bugün açılmam var mı diye doktorum baktı açılmam yok ama bakarken istemsizce çok az kasıp ah falan diyip biraz ses çıkardım bana şimdi buna dayanamazsan normal nasıl doğrucaksın dedi moralim bozuldu açıkçası bitek benim mi az da olsa canım acıdı 2 hafta önce çatı muayenesi yapıldığında hiç acımamıştı böyle canı acıyıp normal doğuran varmı aranızda