Bebeğim doğduğunda 17 gün yoğun bakımda kaldı Bu süreçte sürekli süt sağmaya çalıştım artsın kesilmesin diye ama şimdi de bebeğim emmeyi reddediyor orda biberona alıştığı için O emmedikçe de sütüm azalıyor gibi hissediyorum Sağıp veriyorum mecburen Siz meme reddini nasıl yendiniz ? Sütünüzü nasıl artırdınız ? Nolur yardımcı olun 🥲