Kızlar selamm bugün doktor muayenesi vardı her şey yolunda dedi rabbime şükürler olsun ama ben 9. Haftadan beri idrar testi vermiyorum. Doktorumda 1 ay sonra gel dedi. İdrar enfeksiyonu çok yaşanıyormuş . Bende belirti filan yok ama temiz mi diye merak ediyorum. Çünkü hamilelikten önce sık sık yaşardım. Acaba doktoruma sormalı mıyım mesaj atıp?