14+5 haftalık hamileyim. Dün şehir hastanesi ilk defa göründüm. Gittiğim doktor ameliyatta olduğu için yerine asistan doktor vardı. O baktı herşey güzel dedi . Cinsiyet biz sorunca şimdi söylemek doğru olmaz ama bir tahminde bulunmam gerekirse kız dedi. Bende böyle bir muallakta kaldım. Bu durumu yaşayan oldu mu