tazeanneee0 Kızlar burda doğum yapan var mı. İlgi nasıl hemşireler ebeler nasıl davranıyor. Sezaryan düşünüyoruz
Meyra19 tazeanneee0 ilk dogumumu orda yaptım ben memnun kalmadım şimdi ikinci dogumu elitparkta doğum yapacam doktorları daha ilgili
Rabia_nur252 tazeanneee0 iki doğumumuda Sabri laçin yaptırdı gayet memnundum hepsinden Allah razı olsun şimdi nasipse 10 gün var 3.sezeryanım olacak gene Sabri hoca yaptıracak gayet ilgililer bence
Meyra19 tazeanneee0 Sabri Laçin kişiye göre değişir tabi ama ben memnun kalmadım o zamandan bu yana da gitmiyorum o hastaneye zaten