Geçen hafta bugün nişanım geldi o günden beri iki günde bir ağrım oluyor bel ağrısı ve regl ağrısı gibi. Dayanılmaz oluyor yani ama bı gün oluyo bı gün geciyo. Sancım da yok, doğum belirtileri mi yoksa başka bişey mi anlamadım. Nstde sancı çıkmıyor doktorum da salı günü 1 haftaya gelir heralde dedi ama belli de olmaz dedi. Var mı böyle regl ağrısı gibi olan sonrasında doğumu olan?