35+2 haftaligim 28 haftadan beri geriden geliyor bebeğim.31 haftada perinatologa gönderdi bir sorun yok dedi.Onlarin(benim doktorumun) cihazları bu kadar imkan veriyor dedi,normal takip önerdi perinatolog.Bu hafta 35 haftaligim tekrar bebek küçük dedi kendi doktorum haftaya gel seni perinatologa tekrar göndereceğim,bişey değeri (orada ne dedi hatırlamıyorum) 10 ve üstü çıkarsa miyadinda doğum, düşük çıkarsa 37.hafta doğum dedi.Bende perinotolog’un herşeyin normal olduğunu söylediğini söyledim.Kendisi ‘benim için rahat etmez oyle’ dedi.Yani biraz tedbirli bir doktor ama ben çok stres yapıyorum ve 37.hafta doğum yapmak istemiyorum.Bu arada bebeğim 2.300 Gr felanmis.Basina böyle bir şey gelen var mı? Evet bebeğimin kilosu düşük ama herşey normalse neden bu stresi yaşatıyor bana