azra19 evet maalesef geçen burada bir hanımefendiyi gördüm 8/10 tane test yaptı hepsi pozitif ama kanda negatif çıktı bende o yüzden çok korktum regl gecikse bile doktora gidene kadar hep günde ikişer tane test yapıyordum arkadaşlarım dalga geçiyordu çocuk doğana kadar yapacak mısın diye