nuranay ben surkeli kullaniyorum. Cunku gecmeyen bi vajinal kaşıntım var. Herkes bir iki damla diyo ama bir iki damla etki etmiyor. İki uc kat rulo selpaktan kopariyorum. 5-6 damla damlatiyorum. Tam kasinan yere denk gelecek ve degecek sekilde yerlestiriyorum. Ne yağın kokusu disari cikiyo. Nede etkisi gidiyo.