Suznn Kızlar 29+3 haftalık gebeyim üç gündür suyum geliyor hastanede yatıyorum. Bol bol dualarınıza ihtiyacım var. Başına böyle bir şey gelen var mı korkuyorum
seymazehra Suznn benim de galiba suyum geliyor ama anlamıyorum su mu değil mi iç çamaşırımı ıslatacak kadar geliyor 3 sefer geldi dün ve bugün hemen hastaneye gitmek istemedim sizin nasıl oldu geçmiş olsun 35+2 yim bu arada
annelikyolculugumm seymazehra eczanede turnusol oluyormuş bi alıp kontrol edin hastaneye gidemiyorsanız da bence
Suznn seymazehra benim de aynı şekil bende ilk başta idrar kaçırması sandım fakat üst üste çok gelince gitmek istedim eğer sizin de hala geliyorsa doktora gitmeniz gerekir
Suznn Mucizem_63 teşekkürler son durum hala hastanedeyim suyum gelmeye devam ediyor büyük ihtimalle 34 haftaya kadar yatıcam