kızlar selam benim son adet tarihim 25 Temmuz ve 12 Eylül de kan verdiğimde beta sonucum 1000 üstü çıkmıştı,gebelik testlerinde ise artık çift çizgi alıyorum ve bugün ilk doktor kontrolüme gittim normalde 8 haftalık olmam gerekiyormuş fakat geç döllenmeden kaynaklı sanırım 5.5 haftalık görünüyorum,doktor ultrason ile bir şey görmediği için vajinadan baktı ve orada rahim içerisinde halka şeklinde bir kese gördü ama içerisinde bebek ya da kalp atışı duymadı bu yğzden Salı günü tekrardan muayene çağırdı yani neyapmalıyım gebe miyim bilmiyorum ve folik asite başlattı