Esmaa53 bende 17 haftalığım 2 gün önce serklaj oldum :( acayip kasılmalarım vardı sonra kanamam basladi meger dogum sancisi imis. 4 santim acilma olmus. hemen diktiler. simdi yatiyorum. doğuma kadar yatış 5 dakkada bir agri vuruyorsa ve ciddi bir agriysa mutlaka doktora git.