16.09.2025 de beta değerim 2442 çıkmıştı bugün verdim birde beta bugün ki 5664 çıktı sizce artış iyimi ama ilk gittiğim betamda gebelik haftası 5+3 dü bu sefer 7+1 dedi doktor ve kesen küçük dedi başına gelen var mı ? Birde 4 tane kistim var sol tarafımda 🤦🏼♀️