6 ay önce doğum yaptım 3. ayında düzenli olarak adet görmeye başladım bu ay âdetim dokuz gün gecikti gebelik testi yaptım negatifti pazartesi günü için doktordan randevu aldım bu sabah sulu pembemsi peçeteye silince akıntım geldi devamı gelir mi bekliyorum bu arada korunma yöntemi olarak spiral ya da Derealtı implantım yok prezervatif ya da geri çekilme . Emzirmeden kaynaklı gecikmeler olabileceği söyleniyor emzirirken düzenli adet görüp de sonrasında kesilen oldu mu ?