Nazlimom Saçlarım düz normalde dışarı çıkarken bi kat düzleştirici geçince yetiyor dyson almayı düşünüyorum memnunmusunuz saçı kabartıyor diye yorumlarda gördüm ama kararsız kaldım
anneoluyorummm103 Nazlimom sıcaklarda kabartıyo biraz ama benim saçlarım dalgalı normal fönde çok tutmaz kabarır ondan diye düşünüyorum düz saçlıysan bence senin işini görür
ghostty Nazlimom ben çok memnunım hiç kabarma falan olmadı. Ama bir arkadaşım yeni aldı onun çok kabarıyormuş. Yakınızda deneyecek kimse varsa denemeden almayın isterseniz.
arilanki_ Nazlimom ben normalde çok dalgalı ve kalın telli bi saça sahibi hatta saçımın dalgası kıvırcığa yakındır. benim saçımı jilet gibi yapıyor. kabarma elektriklendirme de yapmadı bende hiç. çok memnunum yani ben
teachermomyy23 Nazlimom benimde saçım çok dalgalı değil aslında banyo sonrası denedim ve kabartıyor gerçekten iadeye yolladım