Bende aynı hesapladım 24000 falan olmalıymış ancak önemli olan kesenin olması, bu sayede dış gebeliği eleyecek doktor, sonrasında da kalp atışlarını duyman, tabii o da keseden 2 hafta sonra duymuştum ben 8.haftada falan duyarsın ortalama, sonrasında beta hcg takibi yapılmıyor sayılara takılıp korkma 💕