elifcnz Kızlar 20+1 deyim. Doktorum 20.hafta itibari ile pregnoma başlatıyor. 32.haftaya kadar kullanacakmısım. Kullanan var mı günün hangi vaktinde alıyorsunuz? Bulantı falan yaptı mı
Zumruduanka160 elifcnz 12. Haftadan başlattı doğuma kadar kullan dedi tok karna içiyorum ya etkisi yok
elifcnz Mucizemyoldaaa_ tamam bende sabah kahvaltıyla d vit içiyorum ondan 2 saat sonra da demir içiyorum bunu da akşam içeyim madem :)
Edum Bende kullanıyorum 12 haftadan beri hiç bulantı yapmadı tok karnına alıyorum bi sıkıntı yaşamadım
Mucizemyoldaaa_ elifcnz evet çok üst üste içmeyin. Benimde demirim sabah aç karna öğlen ara öğünden sonra da bunu içiyorum akşam yemekten sonra magnezyum kalan aralarda da b12 ve d3 damlalarımı kullanıyorum
elifcnz Mucizemyoldaaa_ sabah tiroid ilacını içtiğim için demiri öğlede içiyorum bende. Magnezyum henüz vermedi daha bana. Aslında kullansam iyi olur gibi bacaklarımda ağrı oluyor sabah kalktıgımd
Mucizemyoldaaa_ elifcnz magnezyum yorgunluğa da iyi geliyor ya başlayınca düzenli kullanımda farkı görürsünüz. Kaç haftalıksınız şimdi?
inlilyd elifcnz ben kullanıyorum canım 8. Haftadan beri ilk aylar kokusu midemi bulandırıyordu ama içince öyle bi bulantı olmadı
Cerokk elifcnz kullanıyordum bende aşırı mide yanması tetikledi. Kahvaltıdan sonra içiyordum. Perinatoloji doktorum kanamayı tetiklediği için kesti
elifcnz Cerokk benimde kullanmaya başlayalı kasık ağrım olmaya başladı sanki ya bugün detaylı var soracam bakalım dünden beri de akıntım artttı sanki beyaz kokusuz ama çamasır ıslatmıyodu bu zamana kadar