asil15 vanilya_kokusu_ ay nebiliyim bitanem kaçtır soruyorum daha erken yapılmayalim falan diyor doktor bakalım 29 randevum var 16 haftaların sonu olucak bu sefer ne diycek
MadameTussauds vanilya_kokusu_ Oyyy hayirli olsun bacimmm senin cok kusmandan belliydi benimkide kiz cünkü sjsjsj 😂😂 Cok sevindim bacimm Rabbim hayirlisiyla kavustursun 😍😍
vanilya_kokusu_ MadameTussauds evet l kız bebişler gerçekten mahf ediyor insanı,😅😅🤦🏻 teşekür ederim canım valla aşkım artık dedim bulantım gecsinde kız erkek farketmez
Mamiko_2020 hayirlisi06 ooyyy maşallaahhh çiçeğimmm 🥹🥹🥹🥹🥹size denk gelmiştim ikizdi dimi bebişler 🥰🥰İnsan hayırla sağlıkla başka duygularıda tatmak istiyor ama nasibimiz hayırlımız böyleymiş demek ki 🙏🏻🥰🥰
asil15 vanilya_kokusu_ askim benim hep geç belli oldu ilki 7 aylikdi öğrendim ikinci 6 ayına giriyordum öğrendim bunuda bekliyoruz bakalım
minikari vanilya_kokusu_ bana da 12+5 te kız demişti bacak arası da netti şuan 26 haftalık olcaz değişmedi 😍 her ay gittiğimde ben de hep soruyorum hala inanamıyorum bu ay da net yine kendimde gördüm Rabbime sonsuz şükürler olsun gönlüme göre verdi Allahım isteyen herkese nasip etsin sağlıklı sıhhatli kolaylıkla da kavuşalım inşallah yavrularımıza 🌸
Mrsz Hayırlı olsun canım .Benim de bu gebeliğim diğerinden daha beter kusmalı geçince bu sefer kız sanmıştım ama erkek . beni de erkekler kusturuyor galiba🤣16 haftalık oldum kusma bulantı devam 18 de geçecek inanıyorum son 2 hafta.
vanilya_kokusu_ Mrsz benimde ilk gebelikte 18 de bitti ya inşallah bitecek buda ya bence bünye nasılsa öyle kalıyor biz kusacaz. Bacım sürekli 😅🫣🫣