kızlar dün akşam çok fena gaz sancım başladı uyutmuyordu yürüdüğümde bile karnıma bişeyler batıyor gibiydi hatta belime sırtıma bile ağrı yapıyor dünkü kadar olmasa da devam ediyor adetime 2 gün kaldı hamileliğini öğrenmeden böyle yaşayan oldu mu merak ediyorum :(