afroo 4 sene oldu ben ikinci çocuğum için uğraşıyorum 😊ilki 15 yaşında normal doğal oldu hemen ikinciyi düşünmemiştim 4 sene öncesine kadar bide sıvı falan var dedi doktor patoloji aldı temiz çıktı ondan dolayı gebelik olmuyordur dedi adetimi bekliyorum şuan bakalım ne olacak yapılacak bilmiyorum