emine717_ Eso1es1es ilknyaptiginda daha koyuysa pik olmus görünüyor kuruyunca rengi biraz açilabiliyor eğer ilk yaptığım zaman da böyle açıksa bugün kesin pik olur gibi
emine717_ Eso1es1es evetwn son yüklediğin pik olmuş canım bugünü değerlendir ve yarınki testi de aynı saatte su içmeye dikakt ederekn yap yarın da koyu olabilir muhtemelen 3. Gün silikleşir 3 günü üst üste değerlendirmeye çalış
Annedyebiri Kaçıncı günden itibaren yapmaya başladınız bende yapmak istiyorum şuan regliyim ama ovülasyon hakkında bir bilgim yok maalesef 🤦🏻♀️
gulhanarslan Annedyebiri regl bitince başlıyorsun canım her gün aynı saatte 2 saat öncesinden sıvı alımını kesiyosun testi yapiyosun iki çizgide aynı koyulukta olduğu zaman yumurtlama oluyo çizgi siliklesmeye başlayınca çatlamış oluyo o günleri degerlendiriyosun
Annedyebiri gulhanarslan koyu olunca mı değerlendirmem gerekiyor silik olduğunda da da değerlendirmeli miyim ?
gulhanarslan Annedyebiri koyu olduğunda değerlendir siliklesmeye başlayana kadar zaten genelde bir sonraki gün catliyo yumurta o günü de değerlendir
gulhanarslan Annedyebiri regl bitiminden iki çizginin de koyu olduğu güne kadar da gün aşırı değerlendirmeyi oneriyolar koyulastiginda 3 gün peşpeşe iliski oneriliyo çatlayıp siliklesince serbest artık ne zaman istersen yani😂