Gulnar44 Kızlar bugün detayliya giricem nasip olursa dua edin bebegimin cinsiyetini öğrene biliyim🙁 21 haftalık olduk hala bilmiyoruz
Gulnar44 Asyaaaa daha önce girdim %100 emin değildi şimdi muayeneye girdim kiz dedi şimdi detayliya gönderdi bakalım o ne deyecek
Gulnar44 Asyaaaa canim programa gore 21 haftaligim ultrasonda 19 haftalık cikti kötü bişey mi sence 😔 dr pernetologun yanına gönderirken 19 haftalık diye yazmışdı kagiza oda ona göre randevu verdi şuan için çok küçük dedi
Asyaaaa Gulnar44 Gulnar44 son adet tarihine göre mi 21 canım .. Doktor kötü bişe demediyse kafana takma iki hafta geri falan dedimii
Gulnar44 Asyaaaa evet canim son adet tarihine göre 21 ama ultrasonda 19 cıktı Dr bisey demedi pernetalogda ona göre randevu verdi küçüktür dedi
SerminMutlu Ayrintiliyi 23+3te yaptirdim ben :) saglikla gelsin yavrun cinsiyet cok.onemli degil ki detaylida soylerler muhakkak bizim cinsiyet 12. Haftada belli oldu hic degismedi 🤩🙏