annesininincitanesi kartanesi___ Yaptıranlar var burda ama genelde 19-20 gibi ilk dozu yapıyorlar. Ben 21-22 arası ilk dozu oldum mesela.
Gokturkmom_ kartanesi___ zamanından tereddüt ediyorsanız ebenize danışın yine de içiniz rahat etmezse rica edin o haftada vurunun
annesininincitanesi kartanesi___ Korkmayın ama içiniz rahat etmezse doktorunuzla veya ebeyle konuşun ilerleyen haftalarda yaptırın 🙏🏻✨
kartanesi___ deletedmom43191 İyi bari ya benim de ilk doz zaten. 20’den sonra yapılır diye gördüm birkaç yerde korktum
Nisanmomy kartanesi___ Ben dün yaptırdım 20+2 de. Doktorumda 20. Haftada seni ararlar demişti zaten. Bana boğmacanın da olduğu karma tetanoz aşısı yapıldı. 1 ay sonra 2. Doz vurulacak o sadece tetanoz aşısı olacakmış.
Gzde_defne kartanesi___ canm naptın yaptırdın mı bende yarın 17+1 oluyorum sağlık ocagı çağırdı aşı mı yapar bilmiyorum sen 17.haftada yaptırdınmı
kartanesi___ Gzde_defne Evet canım cuma günü 17+2 iken yaptırdım. 2 gündür kolum acıyor aşı yeri de kızardı ama normal dediler tetanoz öyle yaparmış
Gzde_defne kartanesi___ geçmiş olsun canm doktor erken demedi demi ya bana da yarın yaparlar belki diye tereddütteyim de
kartanesi___ Gzde_defne Eğer ilk kez aradılarsa kayıt oluşturmak için de olabilir. Ben hemşireye sordum erken değil mi diye yok dedi