Kubusnnn aysegulozak hemen çıktıysa var gibi çok yeni bende böyle çıktığında diğer gün 31 beta çıkmıştı
Kubusnnn aysegulozak verin inşallah vardır🥰 erken öğrenmekte iyi olmuyor ama 1 hafta sonra kanamam başladı kimyasal oldum ben maalesef artık olabildiğince geç kan vereceğim
[silindi] aysegulozak gördüm yukarıdan 9 gün varmış. Çok erken henüz. Bence 3-4 gün sonra testi tejrarlayn
Serappppph aysegulozak oncekinde çıkmadı bir daha eger adetim gecikirse vereceğim yoksa boşuna umutlanmak istemiyorum
aysegulozak [silindi] Serappppph ben simdi vericem bakalm benim 10 bile ciksa belki sizinde vardid gorucez belki benimkide negatif cikicak belki test yalanci
Serappppph aysegulozak aysegulozak öyle düşünme herkesin bir olacak degil ya senin vardır inşallah benim bu kadar gün varken mesela hiç karartma ile falanda yoktu ki 7 gün varken kan vermiştim ben 2.30 çıktı iste yani yoktu senin benden avantajın testte 10 gun olmasına rağmen görünüyor