Dilekkuzey Kızlar mide yanması yaşayan varmı uyuyamıyorum resmen çok kötü bişey muz yiyorum süt içiyorum gecmiyo ne yapmalıyım
TimuinMeliskdem Dilekkuzey benimde öyleydi arkadasım ama çok dayandım artık son haftalarda daha çok artınca gavisgon yazdı doktor yandıkça içiyorum şurubu
arslansedaa Dilekkuzey mide yanmasi son haftalar daha cok oluyor doktoruma söylemiştim bana rennie verdi agizda eritmelik faydasini gördüm doktorunuza danisin size de versin
Dilekkuzey TimuinMeliskdem faydası varmı peki sabah 9da gidicem doktora saatler gecmiyo şuan bana o kadar kötü bişey ki 😔
Mmmmhan Duydukca midem yaniyor şuan 35 haftaligim soguk sut sade soda gaviskon hepsini kullaniyorum Bunlar daha iyi geliyor okadar kotuki bu his artı yediğimi çıkarıyorum ins gecer
Rabiaeser Ayy benimde mide yanmalarım oluyor acı su çıkıyor resmen bu yüzden kalktım zaten 😏zaten az bir uykum var onuda mide yanmasıyla geciriyorum
Symgmnr Sarem benim 14 hafta oldu canım bende de ekşime yanma var niye bu kadar erken oldu bilmiyorum
2prenses_masal-oyku Sade soda ve ekmek içi iyi geliyor canım bende çok çekiyodum soda içince geçiyo benimkisi