Kızlar sizce nasıl güzel mi ismi eşim çok kavga ettik isim için o hep annelerimizin adını koyalım dedi benim de annemin adı Fatma eşimin annesinin Adida Fatma ama ben tek Fatma sevmiyorum hayalimdeki isimi mira ismini de çok seviyorum eşim beni kırmayıp Fatma Mira olsun dedi o zaman kaynanam ismi ne koyacaksın dedi Fatma Mira dedik mira nedir diyo fatma tek güzel diyo kızıma Fatma değil Mira ismiyle çağıracam dedim benim kızım dedim kimse tek cümle bile edemez dedim geri kafalı kaynanam elimde olsa o fatma ismini koymazdim hem Benim annemin adi bide eşimi kırmak istemiyorum 🥲 Sizce FATMA MİRA ismi nasıl güzel mı 🤰🏼✍🏼