Rhal 33+1’iz. Dün doktordaydım. Başı aşağıda baskı yapıyor sancın var dinlen diyip progestan yazdı. Nst’de de bebeğin kalp atışları yüksek çıktı bugün yeniden gidicem nst için. Dönmek çok zor, tuvalet açıklığı çok fazla, üstüne bel ağrısı var yürümek bile çok zorluyor. Maşallah sürekli hareketli, uyurken uyanıkken, yürürken bile hissediyorum hareketlerini