Kızlar şimdi şöyle bu geçtiğimiz cumartesi günü öğlen az bi akıntımın içinde kanamam vardı hemen hastahaneye gittim bebek için iyi dediler bi ağrım sancım falan çıkmadı nst de hafif bi lekenmem varmış yatış vermişti yatmadım progestan verdi eve geldim yattım hep dinlendim devam eden bi kanamam yoktı sonrasında pazartesi günü randevum vardı doktor bi kanama falan görmedi benek için yine iyi dedi sonra perşembe günü cenazemiz vardı mecbur biraz ayakta kaldım akşam yine akıntımın içinde kanama gördüm ama bu sefer daha fazlaydı hastahaneye geldim bebekte yine bi şey yok elhamdülillah ağrım sancım Falan da yok bebeğin gün içinde hareketleri de normaldi yine yatış verdi şimdi hastahanedeyim kanama takibi yapacaklar bu yaşadığım normal mi