bebesever 38 haftdayım 2 gün önce mide bulantısı ishal iştahsızlık başlamıştı ama ne karnımda ne belimde hiç sancı yoktu dün gece bir anda sancılandım belimin altından giriyor ilk sancılar aynı adet sancısı gibi doktor daha düşük sancın dedi kaç olmasi gerekiyor ki nst de