Laviniiaa Yikra Ejderha sanıyorum bazen kendimi o kadar yanıyor kiiiii, rennie şurup verdi doktorum o rahatlatıyor biraz ama şurup yoksa evde ağzına ekmek at yastığını hafif dik tut öyle uyumaya çalış. Şurupsuz dönemimi öyle atlatmıştım
Cagancagla Gaviscon da var ama yeminle bardak bardak içtiğim sütün yerini hiç biri tutmadi süt diyorum
Eminesentepe1 Yikra Vala Bnde 3 şişe rennie dua bitirdim ama yok geçmedi en son doktorum pulcet hap verdi aç karnına iç diyee anında kesti. Ama yinede doktorunuza danışın mesaj atma şansınız varsa