Ayceli yaptığın yanlış herkes hastanede yaptırıyor zaten her şeyini ama ordaki hemşirenin görevi seni gebelik boyunca takip etmek. Ayrıca cihaz saçma sapan değil hareket hissetmeyip şüpheye düşündüğün zaman gidip kalp atışını dinleyebiliyorsun. Ben hiç yalan yanlış tarttıklarını görmedim ayrıca gayet düzgün tartıyorlar ve tansiyon bakıyorlar sisteme bu bilgileri giriyorlar, girmek zorundalar.