Selam herkese
Aslında sadece korkuyorum değil de korku, yalnızlık, endişe vs.
Ilk doğumumda düzenli gittiğim doktorum vardı, hastanem belliydi, annemle aynı şehirde yaşıyorduk. Bu gebeligimde surec karma çorman. Su an 35. Haftadayım önceden gittiğim hastane kapatıldı, hangi doktor hangi hastane iyi kafam allak bullak. Sanırım devlette dogum yapacağım fakat devlet refakatçi olarak yalnız kadın kabul ediyor. Ama annemler şehir dışında. Annem gelecek fakat erken doğum olursa ne yapacağım diye düşünüp duruyorum başka kimsem yok. Hepsi bi kenara 3 yaşındaki oğlum bu süreçte (1 2 gun bile olsa) ne olacak? Bana aşırı düşkün.
Durup durup kafamdaki senaryolar ve cevaplayamadigim sorular ile ağlayıp duruyorum.
- kartal lütfi Kırdar hastanesinde normal dogum yapanlar deneyimlerini paylaşabilir mi rica etsem