kızlar yapmak zorunda değilsiniz ben yapmadım 29 haftalığım ve lohusalık geçene kadar yapmayı asla düşünmüyorum. karnımda bebek var yani onu hissederken asla ne odaklanabilirim ne, ne düşünebilirim cinsellik travması yaşayıp sonradan cinsel işlev bozukluğu olma riski bile var değmez yani. doğumu başlatan pek çok şey var en olmadı zamanı gelince başlıcak zaten acele etmeye gerek yok. ha kocanız istiyosa o da beklicek biz bu 9ayda nelere nelere katlanıyoruz onlar da beklemeyi öğrensin herkes kendi fedakarlıklığını yapacak evlilik bir ömür bu yüzden kuruluyor