tarhanfur buse482_ bende atayım karşılaştıralım kese şekillerini benim ki kız diye düşünüyorum ve hissediyorum
tarhanfur buse482_ acaba erkek olabilir mi kese şeklinden ötürü dedim çünkü benim ki derli toplu senin kesene göre
tarhanfur Nurmen bencede kız öyle derinden hissediyorum ki ve ilk öğrendiğim zaman gebeliğimi not yazmıştım, sağlıkla gel Almilamız yazmıştım 😂🩷
tarhanfur Nurmen merhaba ben 2 hafta önce oğluşum olacağını öğrendim🥰😅 kız demiştiniz demek ki keseyle alakalı deilmiş
gyuiioo tarhanfur sizin kesenizdemi benim kesem gibiydi bakabilirmisin rica etsemhttps://hizliresim.com/2m2mjhu https://hizliresim.com/6wq4yug
tarhanfur gyuiioo kese şekli ile cinsiyet belirlenmez inanmayın bende bi merakla soruyodum ama alakasız benim kesem yuvarlaktı diye kız diyolardı erkekmiş büyüdükçe kese farklı şekiller alıyor zaten