lefika_ 18 haftalık gebeyim ve henüz hiç hareket hissetmedim bu durum normal mi? İlk gebeliğim olduğu için sormak istedim…
Laviniiaa lefika_ 20 gibi hissettim diye hatırlıyorum ben de baya panik yapıyordum ne zaman ne zaman diye. 20de az az hissetmeye başlamıştım
umynurr lefika_ bende 16 sonlarina dogru hissettim ztn cok siddetli birsey bekleme icinde balik yuzuyor yda baloncuk patliyor gbi bi defa oluyor sonrasi yok 20den sonra cok guzel hissedersin
Melissayda @lefika_ normal canım iki gebeliğimde de 16.haftada hissettim yakında hissedersin sende endişe etme 🩷
Arzu_uu lefika_ ilk gebeliğimde 14 haftamda çok az hissetmiştim şuan 2.gebeliğim onu da 14 haftada çok net hissettim belirğin şekilde hareket edıyordu hamilelikten hamileliğe fark var herkes aynı olmuyor ama
Meridaily lefika_ 17. Haftamdayım dışarıdan daha hiç hissedemedim. Elimi koyunca minik minik hissediyorum sanki tam emin değilim😅