Zdgn biraz fazla gibi kilosu evet, 31+3te gittim 2000gr banada fazla dedi 2hafta önden gidiyor, şekerim çıkmadı ama yinede cihax aldırdı günde 6kez ölçüm yapıp not alıyorum, şeker yüklemesi yatırdınızmı? Şeker takibi yapabilirsiniz birde güzel bi diyetle yoluna girer inşallah, 38+3gsuet normal bi zaman doğum için, ilk kızım 38+3te doğdu, şimdi ikinci sanırım 39da olacak