Tufu2 Az once ilk defa karın ve bel ağrısı yaşadım ama ağlattı resmen 10-15 dk sürdü 31. Haftadayım kasılma bölemi oluyo yada yalancı sancı filan çok tedirgin oldum işk gebeliğim tecrübesizim
ppmerlina Tufu2 sancı dediğimiz şey zaten bir tür kasılma değil mi 🤣 haftan gereği yalancı sancıdır diye düşünüyorum. Aralığını takip et, geçip geçmediğini takip et. Geçmeyen bir ağrıysa hastaneye git 🙏🏼
Tufu2 ppmerlina gebelikten neyin ne olduğunu idrak edemez oldum 😂 tek bildiğim gözümden yaş getirdi oyle bi ağrıydı simdi yine ara ara sızıgeliyo randevum haftaya ama artarsa gidicem sanırm
ppmerlina Tufu2 yalancı sancı dediğimiz şey vurup geçiyormuş devamlı değilmiş o yüzden iyi gözlemle bitanem eğer geçmezse ne olur ne olmaz hastaneye git. Bir sorun olduğunu sanmam ama