bugün sezeryan oldum hastanedekiler çok ilgili özel hastaneden çok bi fark görmedim tabi bu özel olma durumuna göre değişir
sezeryan ameliyatım gayet güzel geçti sonrasında biraz agrım oldu ağrı kesici istediğinizde özeldeki gibi hasta memnun kalsın diye gereksiz ağrı kesici yapmıyolarmış son ana kadar bekliyorlar müdahale için özel ilgi bu yönden yok diye yorumlanabilir
odalar iki kişilik olabiliyor yanınızdaki aile kalabalık bir aileyse mahremiyet açısındanda sıkıntı
oda süslemesine karışılmıyor size ayrılanda odada alan 10 m2 yaklaşık
hastane temizliğime gelince günde bir kere paspas atılıyor tuvalet ve oda temizliği giriş ve çıkışta yapılıyor
onun harici hastalar ve hemşireler çok ilgili gelip gidip gerekli takipleri yapıyorlar