Şuan canlar 4. Gebeligim 3 kızdan sonra bi oğlumda olsun isterim ama Rabbim nasip ederse tabiki haa kızımda olsa aynı ama gönül ister iki meyveden de tatmak ama sorum şu bedenen ve psikolojik açıdan bi gebelik daha kaldıramam ve tüplerimi baglatmak istiyorum doktorum bugün olabileceğini ve uygun olduğunu söyledi fakat gene dışardan sesler yok Allah’a şirk koşuyosun yok günaha giriyosun yok bedenine zarar veriyosun sizce gerçekten öylemi